Splošni pogoji poslovanja

Opozorilo

Za ogled vsebin in nakup izdelkov morate biti stari vsaj 18 let oziroma zakonsko polnoletni. Izdelki v ponudbi saman.si niso namenjeni diagnosticiranju, zdravljenju, preprečitvi ali ozdravitvi katerekoli bolezni. Če ste noseči ali dojite, ali če jemljete zdravila na recept, se pred uporabo izdelkov posvetujte s svojim zdravnikom ali farmacevtom. Izdelki v ponudbi saman.si niso namenjeni aplikaciji zdravil ali prepovedanih substanc, z uporabo teh preneha veljati vsaka garancija na izdelek in komponente izdelka. Saman.si ni odgovoren za kakršno koli škodo ali telesne poškodbe zaradi neprimerne, nepravilne ali neodgovorne uporabe izdelkov.

Dobrodošli na spletnem mestu šaman.si. Z obiskom potrjujete, da se strinjate s pogoji uporabe spletnega mesta in jih v celoti sprejemate.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine saman.si, ki je v lasti Nejc Golob s.p., (v nadaljevanju Spletna trgovina ali Prodajalec), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Prodajalec:

Naziv: Nejc Golob s.p.
Naslov: Tomanova ulica 16, 2000 Maribor
Matična številka: 8707928000
Davčna številka: 91766842
IBAN: SI56 3500 1000 0709 467, BKS BANK AG (SWIFT: BFKKSI22XXX)
Spletno mesto: šaman.si
Spletna pošta: info@saman.si
Telefon: +386 (031) 801720
Vpis v Poslovni register Slovenije: 1. 9. 2020 | Dejavnost TSmedia: Spletna trgovina in prodaja po telefonu| SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

Kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v Spletni trgovini.

Registrirani kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo v spletni trgovini.

Nakup: izmenjava blaga za plačilo. 

Pogodbeno razmerje: nakup blaga predstavlja začetek pogodbenega razmerja med kupcem in prodajalcem. 

Kupca (fizično ali pravno osebo) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Obdelovalec osebnih podatkov je Nejc Golob s.p.

Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo skladno s temi pravili je Nejc Golob s.p.

Ponudnik tehnološke podpore pri spletni trgovini je SPLET.center.

Z registracijo v Spletno trgovino postanete registrirani kupec Spletne trgovine. Pravico do nakupa v Spletni trgovini imajo tako registrirani kupci in kupci, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

Ob registraciji v Spletno trgovino določi kupec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Spletna trgovina se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije: 

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko);
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefon);
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave);
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza; 
  7. način plačila in dostave; 
  8. časovno veljavnost ponudbe;
  9. rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane kupce kot za kupce spletne trgovine. Vse cene so v EUR in ne vsebujejo DDV, saj nismo zavezanci za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med Spletno trgovino in kupcem je v Spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Spletno trgovino kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Spletne trgovine oziroma v administraciji Spletne trgovine in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Spletna trgovina izdelke dostavlja samo na naslove v Sloveniji. Dostava v druge države ni možna.

Poslovni partner za dostavo paketov je Pošta Slovenije.

Strošek dostave znaša:

  • plačilo na TRR: 2,79 €
  • plačilo po povzetju: 4,62 €

 
Ob nakupu nad  50 € je dostava brezplačna.

Poštno ležeča dostava

Če ne želite, da vam naročilo dostavijo na dom, ter da vas tudi ne obveščajo o prispeli pošiljki, potem izberite POŠTNO LEŽEČO dostavo. Pomembno: Nekatere manjše poslovalnice Pošte Slovenije ne poslujejo s poštno ležečimi pošiljkami. V teh primerih je potrebno takšno pošiljko prevzeti na centralni pošti. Zato je pomembno, da ob prevzemu takšne pošiljke na svoji enoti Pošte poudarite, da gre za POŠTNO LEŽEČO pošiljko (paket ali pismo), saj bodo poštni uslužbenci tako natančno vedeli, kje naj iščejo vašo pošiljko, oziroma vas bodo napotili na drugo ustrezno enoto Pošte.

Vsa naročila, oddana med delavnikom do 12.00, Spletna trgovina odpošlje naslednji delovni dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, Spletna trgovina pošlje takoj, ko Prodajalec prejme nakazilo na TRR. Naročila, naročena med vikendom in prazniki, Spletna trgovina pošlje takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se le-ta upošteva. 

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • bančno nakazilo
  • plačilo po povzetju

 
Bančno nakazilo

Bančno nakazilo oz. plačilo po predračunu omogoča, da naročene izdelke plačate preko spletne banke ali osebno na banki na. Provizija je odvisna od veljavnega cenika banke.

Pri izbiri bančnega nakazila, boste na svoj elektronski naslov prejeli navodila in podatke za plačilo. Naročilo bo odposlano, ko banke obdelajo plačila in je nakazilo vidno na našem bančnem računu. Rok za plačilo po predračunu je 3 delovne dni (nato bo naročilo preklicano). 

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju oz. ob prevzemu izdelkov omogoča, da izdelek plačate, ko vam ga dostavijo na dom.

Pri plačilu po povzetju vam pošiljko na dom dostavi izbrana dostavna služba. Plačilo se opravi ob prevzemu paketa. Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago.

 

Prodajalec izda račun med obdelavo naročila in ga priloži k paketu. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Na Spletni trgovini je na za kupca vidnem mestu objavljeno obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, in sicer v obliki, kakršna je predstavljena spodaj:

Izbira izdelka

V Spletni trgovini izberete izdelek in kliknite na povezavo »V košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in preusmeri na stran Košarice. 

Košarica

Pregledate lahko vsebino košarice, povečate količino izdelka, odstranite izdelek iz košarice in posodobite košarico. Tukaj izberete tudi želeni način prevzema ali dostave izdelkov.

Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in vrnili se boste nazaj v Spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo »Na zaključek nakupa« in sistem vas bo pripeljal na stran Zaključek nakupa.

Zaključek naročila

Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:

  • Osebne informacije: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-naslov, telefonsko številko, ulico in hišno številko, poštno številko in mesto), ki so potrebni za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Ti podatki bodo vidni na računu.
  • Ustvari račun? Obrazec omogoča, da lahko ustvarite uporabniški račun, tako da bodo pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni. 
  • Pošlji na drug naslov?: Naročene izdelke lahko pošljete tudi na drug naslov. Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, ulico in hišno številko, poštno številko in mesto), ki so potrebni za dostavo izdelka. 
  • Komentar k naročilu: Dodate lahko komentar k naročilu.
  • Plačilo: Izbirate lahko med različnimi načini plačila.
  • Vaše naročilo: Nadaljujte s pregledom naročila. Prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po Spletni trgovini dodali v košarico, cena izdelka, količina, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo.

 
Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral, in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na »Z oddajo naročila se strinjam s pogoji poslovanja in plačilom.« in s klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno boste preusmerjeni na stran Naročilo sprejeto.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Postopek nakupa za pravne osebe s sedežem v Sloveniji je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh Prodajalcu na elektronski naslov Prodajalca ali po kakšnem drugem pisnem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe Prodajalcu vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov Prodajalca. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga oz. poštnina.

Kupec mora izdelek vrniti Prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv Kupec. 

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in izpolnjen obrazec odstop od pogodbe (osebne podatke ter številko transakcijskega računa, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo). Prodajalec bo vračilo plačila opravil v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga. 

Artikel je potrebno vrniti Prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnitev prejetih artiklov Prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe je za pravne osebe popolnoma enak, pri vračilu blaga ni potrebno navesti osebnih podatkov.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih Kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera Prodajalec nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih Kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljeno storitev, če Prodajalec pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi Kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio ali video posnetke in računalniške programe, če je Kupec po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je Kupec po dostavi odprl pečat;
  • pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi Kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se Kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne Kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne Kupcu.

Če se Kupec odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot)

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na Kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na Kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Kupec lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

 

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko Kupec uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko Kupec zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko Kupec napako na izdelku reklamira pri Prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora Prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi Kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Prodajalec v enakem roku podati Kupcu pisen odgovor.

Naj še navedemo, da lahko Kupec pravice iz naslova stvarne napake smiselno uveljavljanju pravic iz naslova stvarnih napak na blagu uveljavlja tudi v primeru storitev.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo Kupec kupuje, ki pa je bila Prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je Prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 
Reklamacijo iz stvarne napake se lahko uveljavlja le pri Prodajalcu.

Kupec lahko po lastni izbiri zahteva:

  • odpravo napake ali
  • vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali
  • vračilo plačanega zneska.

 
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake najdete
tukaj.

Spletna trgovina uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Več o varovanju osebnih podatkov najdete v Politiki zasebnosti.

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če kupec izrecno privoli. Elektronska oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Prodajalec izrecno spoštoval.

Spletna trgovina in vsi podatki v njej, fotografije izdelkov, grafični in video elementi v Spletni trgovini so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja Prodajalca.

Spletna trgovina si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost vseh objavljenih podatkov. 

Prodajalec si pridržuje pravico onemogočiti spletno mesto ali onemogočiti dostop do njega zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo Spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletnem mestu si Prodajalec pridržuje pravico preklicati oddana naročila, na katera je vplivala tehnična napaka. V tem primeru bo Prodajalec v najkrajšem možnem času obvestil kupca o preklicu naročil in ga seznanil z nadaljnjimi koraki. Pred dostopom do spletnega mesta in uporabo le-tega si mora kupec sam zagotoviti ustrezno zaščito programske opreme (antivirus itd.). Kupec mora poskrbeti tudi za varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletnem mestu (elektronski naslov, geslo).

Prodajalec spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost, to je vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav lahko kupec poveže po telefonu ali elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Prodajalca.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem oziroma začasnem prebivališču kupca. 

Skladno z zakonskimi normativi Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) se nahaja tukaj.

Poleg Splošnih pogojev poslovanja se upošteva še Politika zasebnosti.

Veljavnost: 26. 1. 2021

Ta spletna stran uporablja piškotke

Piškotke uporabljamo, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo. Z uporabo spletne strani soglašate, da jih lahko uporabljamo. Preberi več.